laupäev, 29. september 2012

tervenda end ise

         On olemas enese tervendamine ja teiste tervendamine. Te peate alati alustama iseendast. Kui te ei suuda tervendada iseennast, kuidas suudaksite te siis tõeliselt aidata teisi inimesi? Seega alustagem teie enda energiaväljaga..
 
Kuna hingamine ja meditatsioon on seotud, usun, et kui praktiseerida iga päev teadlikku hingamist ning hoida praanavoogu voolamas läbi oma keha, saavutate lõpuks tervise.
 
Tänu täiuslikult tasakaalustatud mees- ja naisenergiale mõjub praana, mida inimene hingates vastu võtab nii, et mõningad haigused kaovad vaid tänu hingamisele. Te võite tunda suurt muutust paljude, ehkki mitte kõigi terviseprobleemide puhul. On aga probleeme, mida on võimalik tervendada üksnes läbi haiguse sügavama olemuse mõistmise.
 
Järgnev lugu aitab teil mõista, mida tähendab haiguse olemus. See juhtus umbes 1972. aastal, mil elasin naise ja lastega Kanada metsades. Mu naine ja mina õppisime hüpnoosi. Me olime õppinud, kuidas lahkuda kehast ning lennata majas toast tuppa. Me korraldasime isegi katseid, et näha, kas meie kogemused on tõelised.
 
Üks katsetest oli lihtne. Kui mu naine oli transiseisundis, lahkusin toast, läksin teise ruumi ning muutsin seal toas midagi viisil, mida ainult mina teadsin. Kui ma tagasi tulin, palusin oma naisel lennata teise ruumi ning rääkida, mida ta näeb. Ta kirjeldas kõike täiuslikult. See oli aeg, mil hakkasin mõistma, et elu Maa peal on erinev sellest, milleks olin seda seni pidanud.
 
Me tegime palju katseid, mõned neist olid tunduvalt keerulisemad. Üks näiteks seisnes selles, et mu naine lendas (astraalprojekteerumise ehk kaugvaate teel) raamatupoodi ning võttis riiulist raamatu, mida polnud lugenud kumbki meist. Seejärel avas ta raamatu teatud leheküljelt ning luges selle mulle ette. Ma kirjutasin teksti üles, kaasa arvatud lehekülje number. Järgmisel päeval läksime raamatupoodi, et vaadata, mis sellel raamatuleheküljel seisis. Alati vastas üleskirjutus täpselt raamatus olevale tekstile. Aja möödudes mõistsime üha enam Reaalsuse olemust ning seda, kuidas sobitus teadvus suurde pilti.
 
Siis ühel päeval kuivatasin ma pliidil malmpanni. Olin selle viieteistkümneks minutiks pliidile unustanud ning see oli praktiliselt oranžikas-punane. Mu naine astus tuppa ning võttis midagi mõtlemata panni. Üritasin teda hoiatada, aga kõik juhtus nii kiiresti, et ma ei jõudnud seda teha. Ta haaras vasaku käega panni ning astus umbes kolm sammu edasi, enne kui keha põletusele valuga reageeris. Siis pillas ta panni maha, hakkas karjuma ning sai täieliku šoki.
 
Ma jooksin kohe ilma mõtlemata tema juurde ning vaatasin ta kätt. Ta oli selle väga tõsiselt ära põletanud ja ma ei teadnud, mida teha, kuid pistsin siiski käe külma voolava vee alla. Hoidsin ta kätt mõne minuti vee all, kuid siis võttis miski minus juhtimise üle. Ma vaatasin talle otsa ning ütlesin, et viin ta parem transiseisundisse. Ta nõustus. Esimene asi, mida ma talle ütlesin, oli see, et valu kaob. Valu lakkaski kohe. Tema silmad olid nüüd suletud ning ta oli lõdvestunud. Otsustasin minna sammu võrra kaugemale.
 
Ma vaatasin tema peopesa, hoides põletada saanud kätt. Ütlesin, et sel ajal, kui ma loen kolmeni, läheb käsi tagasi normaalolekusse. Sel hetkel, kui ütlesin sõna „kolm“ – umbes kaks või kolm sekundit pärast seda – tervenes ta käsi täielikult. Ma nägin seda omaenda silmadega ning see muutis mu elu.
 
Sellest hetkest teadsin, et kõik, mida ühiskond ja mu vanemad mulle kunagi Reaalsuse kohta on rääkinud, pole tõsi. Keha on valgus ning reageerib teadvusele. Ta vastab sellele, mida inimene tõeliselt usub.
 
Pärast seda päeva korraldasime me palju eksperimente, mis tõestasid kahtlusteta, et Reaalsus on valgus, sõna otseses mõttes valgus, mitte tahke aine, ning et seda hoiab paigal teadvus. See oli mu elu esimene oluline tervendamise õppetund. Mul kulus palju aastaid, enne kui suutsin mõista, et seda, mis juhtus mu naise käega, saab laiendada ka kõigile teistele tervendusjuhtumitele antud Reaalsuses. Nii näiteks saab haigestunud organ, mis on juba peaaegu hävinenud, terveneda täielikult üksnes teadvuse jõul.
 
Mul oli kord sõber nimega Diana Gaze http://www.thelighteam.com/bio.html , kes juhtis mõnda aega New Yorgis televisioonisaadet „Pilguheit tulevikku“ http://www.youtube.com/watch?v=-IZQ7zFlzTk . Ta tavatses filmida kõiksugu vaatemängulisi tervenemisi ning näidata neid oma saates. Kui saatesari aastaid hiljem lõpule jõudis, kavatses ta oma viimases saates (mis aga ei jõudnudki teleekraanile) näidata ühe üheteistaastase poisi imepärast tervenemist. Ta oli filminud poisi tervenemisprotsessi terve aasta jooksul ning oli selle filmiga praktiliselt valmis, kui saatesari äkitselt lõpetati.
 
Kui see poiss oli väike, armastas ta koguda salamandreid. Kas teate, et kui salamander kaotab jala või saba, kasvatab ta kaotatu asemele lihtsalt uue. Poisi vanemad polnud talle kunagi rääkinud, et see kehtib ainult salamandrite ja mitte inimeste puhul. Kuna nad polnud talle seda rääkinud, ei teadnud ta seda. Ta uskus, et kõik elusolendid, kaasa arvatud inimesed, on samuti võimelised kasvatama endile uusi jäsemeid. Kui ta oli umbes kümneaastane, kaotas ta oma jala. Ja mida ta selle peale tegi? Ta lihtsalt kasvatas endale uue jala.
 
See kõik on Dianal video peal. Video viimases osas kasvatas poiss endale varbaid. Tal kulus selleks kõigeks ligikaudu aasta. Kas on midagi, mis pole võimalik? Kõik sõltub teie uskumustest – sellest, mida te usute olevat võimalik ning piirangutest, mida te endale sealjuures peale panete.
 
Kui olete end kord täielikult tervendanud ning mõistate siinkäsitletud teema olemust, võib vaim paluda teil hakata tervendama teisi. Kuid kui teil palutakse saada tervendajaks, on vaja mõista veel palju muudki.
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.