pühapäev, 30. september 2012

ülemeeleline energia elab meis kõigis - siin pole kahtlust

        Ma olen kindel, et te olete kuulnud seda ütlust: „Ei ole olemas mingeid muid piirangud kui need, mida me ise endale peale paneme.“ 

Diana Gazes http://www.thelighteam.com/bio.html , kellest rääkisime ühest varasemas loos, lõpetas oma saatesarja ning läks Havaile, eesmärgiga tundma õppida iseennast. Ta eemaldus kogu filmimaailmast. Ta suutis vaadata lusikat ning painutada seda mõttejõuga ja ta õpetas inimestele http://www.youtube.com/watch?v=-IZQ7zFlzTk , enamasti korporatsioonides, kuidas töötada ülemeelelise energiaga. Ta oli väga vaimne inimene ning tahtis seda osa endast veelgi enam tundma õppida. Igatahes oli ta Havail ning me otsustasime tema soovil viia läbi ühte sensitiivsusel põhinevat eksperimenti. Selle eksperimendi üksikasjad pole olulised, kuid me kavatsesime seda teha kümne päeva jooksul ning iga päeva õhtul pidin ma talle helistama, et kontrollida tulemusi.

Ma tegin seda esimesel päeval ning helistasin talle, ma tegin seda teisel päeval ning helistasin talle. Kolmandal päeval otsustasin ma: „Ma arvan, et ma ei osale täna eksperimendis ning vaatan, mis juhtub.“ Pärast seda, kui eksperiment pidi olema lõppenud, helistasin ma talle, kuid keegi ei vastanud. Midagi oli juhtunud. Teda polnud kohal. Ma ei teadnud, mida teha, seega küsisin inglitelt: „Mida ma nüüd tegema peaksin?“ Nad ütlesid: „Siin on telefoninumber. Helista talle.“

See telefoninumber tuli nagu selgest taevast ning ma valisin selle numbri, oodates, mis juhtub. Minu väikeseks üllatuseks (inglid ei eksi kunagi) võttis Diana toru. Ütlesin: „Tere Diana,“ ja tema ütles: „Kes räägib?“

„See olen mina, Drunvalo.“

„Drunvalo?“

Ma ütlesin: „Jah, kuidas sul läheb? Su hääl kõlab kuidagi veidralt.

Ta ütles: „Drunvalo? Kuidas …?“ Ta vaikis mõne hetke ning ütles siis: „Kuidas see võimalik on? Drunvalo, ma möödusin just telefoniputkast, kui see telefon selles helises. Kuidas sa seda tegid?“ 

Nii et… uskuge iseendasse ning usaldage ennast. Jumal elab teis kõigis. Siin pole kahtlust. Te võite tervendada igaühte. Te võite viia oma keha ja kogu maailma armastuse abil täiuslikku tasakaalu. Elu voolab ning muutub imeliselt kergeks.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.