teisipäev, 8. oktoober 2013

Kuidas leida seksuaalselt sobiv partner?

        Tantrat tundmaõppiv ühik on paar. Indiviidi progress sõltub paari edukusest, sellepärast on vaja valida õige partner. Mõlemad pooled peavad olema seksuaalselt küpsed, kusjuures füüsiline ja seksuaalne küpsus ei lange kokku. Tantra sobib ainult seksuaalselt täiskasvanud inimestele, vastasel korral võib see tuua kahju.
 
Seksuaalselt küps on niisugune inimene, kes on jõudnud arusaamisele, et iga seksuaalakt, mida sooritavad kaks selleks nõusoleku andnud täiskasvanut - tingimusel, et see ei riiva kolmanda isiku õigusi - , on sotsiaalselt vastuvõetav käitumine.
 
Oma seksuaalseid kalduvusi tundma õppida ning mõista, kas olete seksuaalselt täiskasvanu, aitab küsimustik, mille vastuseid arutatakse koos. Nüüdisaegsed seksuoloogid on arvamusel, et seksuaalne sobimatus tekib põhiliselt selle tõttu, et partnerid ei vestle seksiküsimuste üle. Mida usalduslikumalt te sel teemal mõtteid vahetate, arutades oma kalduvusi ja soove, seda paremaks kujuneb teie seksuaalsuhe.
 
KÜSIMUSTIK
 
Tehke küsimustest koopia, et saaksite vastata neile eraldi, teineteisest mõjutamata. Olles vastused kirja pannud, vahetage lehed ja tutvuge nendega eraldi, pannes tähele vaadetes ettetulevaid erinevusi. Seejärel arutage oma seksiprobleeme. Te ei pea teineteisega kõiges nõustuma, kui aga erinevused on põhimõttelist laadi, siis on parem lahku minna kui hakata koos tantraõpinguid tegema.       

1. Mehe ja naise sõprus
a) põhineb alati seksil
b) põhineb enamasti seksil, kuid võib olla ka platooniline
c) muutub seksuaalseks ainult siis, kui üks partner annab sellele niisuguse suuna. 


2. Kui vastassugupoole esindaja teeb seksuaalse varjundiga ettepaneku, siis
a) olen meelitatud
b) olen erutatud
c) olen solvunud. 


3. Mul võib olla rahuldav seksuaalsuhe
a) ilma armastuseta
b) kui mulle tundub, et olen armunud
c) ainult siis, kui armastan. 


4. Ehkki minu füüsilised võimed võivad aastatega kahaneda, usun, et seksuaalne huvi
a) kasvab
b) jääb samale tasemele kui praegu
c) langeb. 


5. Kui vaatan tagasi oma noorusele, siis
a) tunnen, et olen praegu seksuaalselt innukam
b) tean, et olen säilitanud seksuaalse võimekuse
c) tahaksin pöörduda tagasi neisse aastaisse (13-19), sest need olid seksuaalselt kõige paremad. 


6. Esimene seksuaalne kogemus teisest soost isikuga oli
a) enne 11 eluaastat
b) 11-13
c) 13-15
d) 15-19
e) pärast 19 eluaastat (ilmselt on mõeldud ainult suudlusi ma armumängu). 


7. See esimene seksuaalne kogemus oli
a) minu initsiatiivil
b) vastastikusel nõusolekul
c) teise initsiatiivil. 


8. See esimene kogemus oli
a) erutav ja ma tahtsin veel
b) erutab, kuid mõnda aega mõjus seks mulle hirmutavalt
c) see ei rahuldanud mind. 


9. Minu järgnev seksuaalsuhe leidis aset
a) nädala jooksul
b) 7-30 päeva hiljem
c) 30-90 päeva hiljem
d) kolme kuu kuni poole aasta pärast
e) poole aasta kuni aasta pärast
f) rohkem kui aasta pärast.


10. Masturbatsioon on
a) rahuldav ja sageli vajalik
b) rahuldav, kuid mitte mingil juhul tingimata vajalik
c) rahuldav, kuid kahjulik
d) üldse mitte rahuldav.


11. Minu arvamus homode ja lesbide kohta on niisugune:
a) nad peaks jäetama rahule
b) neid tuleb haletseda ja ravida
c) neid tuleb nende rikutuse eest karistada. 


12. Noorukieas on armuasjad
a) hea ettevalmistus eluks
b) halvad, kuid möödapääsmatud
c) ilmselgelt halvad - nende vastu tuleb kõigest jõust võidelda. 


13. Kui meenutan oma esimest seksuaalkogemust, siis
a) tahaksin seda korrata, et näha, kuidas see nüüd välja kukub
b) ilmselt oleks see huvitav, kuid milleks minevikus tuhnida
c) ei tahaks seda uuesti läbi teha. 


14. 20. eluaastast tänase päevani on mul olnud seksuaalpartnereid
a) üle 10
b) 5-10
c) 2-4
d) üks
e) pole olnud ühtegi. 


15. Esimene suguühe leidis aset
a) enne 15 eluaastat
b) 15-18
c) 19-24
d) pärast 24. eluaastat
e) pole seniajani olnud.


16. Möödunud kogemus sunnib mind suhtuma seksisse
a) entusiastlikult
b) vaimustusega, kuid siiski ettevaatlikult
c) äärmiselt ettevaatlikult.


17. Ma arvan, et seksi on vaja:
a) naudinguks
b) partnerite paremaks teineteisemõistmiseks
c) ainult soojätkamiseks.


18. Sündimuse kontroll on
a) väga oluline
b) paratamatu, kuid halb
c) täiesti vastuvõetamatu, kui ei kasutata "loomulikku" meetodit. 


19. Selle kontrolli eest on vastutav
a) mees
b) mõlemad partnerid
c) naine.


20. Tänu nüüdisaegsetele sündimuse kontrolli meetoditele
a) on seks muutunud lõbuks
b) on lootust kontrollida demograafilist plahvatust
c) on ühiskond muutnud sallivamaks. 


21. Ehkki sündimuse reguleerimise on palju eeliseid,
a) võimaldab see luua rohkem abieluväliseid seksuaalsuhteid
b) selle all kannatab vahekorra spontaansus
c) seks on muutunud vastastikuseks masturbatsiooniks. 


22. Sündimuse kontroll on aidanud hajutada seksuaalseid hirme ja tabusid ning see on
a) suur hüpe edasi
b) heategu
c) ohtlik asi. 


23. Seksuaalsed hirmud ja tabud on
a) eelarvamused
b) elukogemustel põhinev tarkus
c) inimese sisemine sundus, kõrgemalt poolt tulev hoiatus, mida ignoreerida on ohtlik. 


24. Arvan, et monogaamne abielu on
a) ideaalne, kuid mitte eriti praktiline
b) väga praktiline suhe
c) absurdne ja täiesti liigne. 


25. Abieluvälised sidemed tavaliselt
a) parandavad abielu
b) toovad sellesse pingeid
c) mõjuvad hävitavalt. 


26. Oma abielus tahaksin
a) hoiduda abieluvälistest suhetest
b) teha kõrvalehüppeid ainult vastastikusel nõusolekul
c) pidada neid iseenesestmõistetavaks. 


27. Kui minu seksipartner mind teiste nähes hellitab, siis
a) see meeldib mulle
b) meeldib, kuid valmistab piinlikkust
c) olen häiritud: igal asjal on oma aeg ja koht. 


28. Kui minu seksipartner avalikult flirdib kellegi teisega, kuigi tean, et see on ainult nali, siis
a) tunnen armukadedust
b) tunnen ennast solvatuna, kuid ei keela
c) tunnen lõbu ja olen selle üle uhke. 


29. Kui me partneriga ajutiselt lahus viibime
a) olen kindel, et partner ei astu teistega seksuaalsuhetesse
b) usaldan teda, kuid mitte täiesti
c) ei mõtle üldse, mida ta teeb
d) luban tal viibida võõral karjamaal. 


30. Ootamatud seksuaalsed seiklused
a) kujundavad meie isiksust ja neist tuleb rääkida avalikult
b) need on küll huvitavad, kuid neist võib rääkida ainult lähedastele sõpradele
c) on täiesti isiklik asi ja peab selleks ka jääma. 


31. Väljakutsuvalt nappi riietust kannavad
a) kõik, kes peavad end nooreks
b) need, kes tahavad kõiges teisi jäljendada
c) eneseimetlejad ja ekshibitsionistid. 


32. Kui viibin seltskonnas, kus ma kõiki isikuid hästi ei tunne, ja näen liiga väljakutsuvalt nappides riietes naist,
a) näitan tema kui mingi imelooma poole
b) tunnen ebamugavust ja olen vait
c) püüan teiste tähelepanu kõrvale juhtida. 


33. Kui minu soost isik, keda ma tunnen üpris põgusalt, istub enese teadmata nii, et on liiga paljastunud,
a) ütlen sõpradele, et nemadki vaataksid
b) tunnen ebamugavust ja olen vait
c) leian ühise sõbra, kes võiks seda isikut hoiatada. 


34. Mis ma teeksin, kui too isik oleks vastassoost?
a) ütlen sõpradele, et nemadki vaataksid
b) tunnen ebamugavust ja olen vait
c) leian ühise sõbra, kes võiks seda isikut hoiatada. 


35. Puhkekodus on naiste ja meeste duširuumid eraldatud õhukese seinaga. Kui näen end kuivatades vanast torujuhtmes jäänud avauses silmi, mis mind jälgivad,
a) jätkan kuivatamist, pöörates ennast nii, et oleksin paremini nähtav
b) keeran selja ja lõpetan ruttu kuivatamise
c) mähin ennast käterätikusse, haaran riided ja lahkun kiiresti. 


36. Kui satun sõpradel külas olla ühte tuppa ja näen armatsevat paari,
a) vabandan ja sulen enese järel ukse
b) kaon kiiresti, kuid jään seltskonda
c) lahkun seltskonnast, et mitte nendega kohtuda, kui nad toast väljuvad. 


37. Võtan osa linnalähedasest jalutuskäigust, kus kõik on paarikaupa, ainult mina olen üksi. Näen, kuidas paarid kaovad põõsastesse. On ainult üks teisest soost isik, keda ma alles äsja kohtasin:
a) teen talle ettepaneku jalutada, lootes seksuaalset seiklust
b) istun tema kõrvale ja alustan vestlust
c) viskan murule pikali ja jään magama. 


38. Kui pärast suplust tahavad kõik teha paljalt grupifotot,
a) püüan saada koha esireas
b) püüan peita oma palja keha kellegi taha
c) ütlen, et mul on külmavärinad ja pean kiiresti riietuma. 


39. Kui kõik paarid istuvad koju jõudes põrandale ja lubavad endale igasuguseid vabadusi,
a) kasutan juhust ja teen sedasama
b) käitun ettevaatlikult, sest kohtasin oma partnerit alles äsja
c) eemaldun, sest mulle ei meeldi grupiseks. 


40. Erootilised filmid
a) ärritavad mind
b) on heas seltskonnas teretulnud
c) tekitavad minus tõrke. 


41. Erootilisi fotosid
a) on parem vaadata koos hea seltskonnaga
b) üksi
c) üldse mitte. 


42. Hästi kirjutatud erootiline kirjandus
a) erutab mind
b) on huvitav
c) sobib parimal juhul onanistidele. 


43. Olen lugenud erootilisi raamatuid
a) üle 10
b) 5-10
c) 1
d) ei ole lugenud. 


44. Erootilisi unistusi ja fantaasiaid tekib mul
a) sageli
b) aeg-ajalt
c) harva
d) ei teki kunagi. 


45. Kui ma olen mõnest inimesest seksuaalselt huvitatud, siis unistan, kuidas me
a) hoiame teineteisel käest kinni
b) suudleme
c) õrnutseme
d) seksime. 


46. Kui unistan seksist, kujutlen, et oleme erootilises riietuses,
a) sageli
b) mõnikord
c) harva
d) mitte kunagi. 


47. Kujutlen, kuidas seksime paljude pealtvaatajate ees,
a) sageli
b) mõnikord
c) harva
d) mitte kunagi. 


48. Kujutan ette, kuidas seksin korraga mitme vastassoo esindajaga,
a) sageli
b) mõnikord
c) harva
d) mitte kunagi. 


49. Kui mul on elavad seksuaalfantaasiad, tunne, kuidas keha reageerib,
a) tugevalt
b) mõõdukalt
c) ei tunne midagi. 


50. Eelistan alustada eelmängu
a) kaua enne seda, kui jõuame selleni
b) siis, kui oleme kahekesi, enne magamistuppa minekut
c) ainult magamistoas. 


51. Eelmängu peab alustama
a) mees
b) ükskõik kumb partner
c) naine. 


52. Seksimisel etendab valu
a) tähtsat osa
b) juhuslikku osa
c) see ei etenda mingit osa, kui te pole seksuaalselt väärastunud. 


53. Erootilised sõnad ja helid eelmängu ajal
a) erutavad mind
b) ei häiri mind, kuigi ise ma neid ei kasuta
c) mõjuvad eemaletõukavalt. 


54. Eelmängu ajal meeldib mulle
a) ere valgus
b) mahe valgus
c) pimedus. 


55. Erootiline riietus,
a) erutab mind
b) meeldib mu seksuaalpartnerile, kuid mitte mulle
c) on absurdne. 


56. Eelmängu ajal vibraatori kasutamine on
a) lõbus
b) mitmekesistab armumängu
c) tekitab vastumeelsust. 


57. Eelmäng peaks minu puhul kestma
a) vähemalt 30 minutit
b) poolest tunnist tunnini
c) 1-2 tundi
d) rohkem kui kaks tundi. 


58. Suguühtes eelistan seda, et
a) mees on naise peal
b) naine mehe peal
c) asendite mitmekesisust. 


59. Kõige rohkem meeldiks mulle seksida
a) voodis
b) põrandal
c) värskes õhus
d) ebatavalistes kohtades. 


60. Liigutused peavad suguühte ajal olema
a) kiired ja kirglikud
b) aeglased ja kontrollitavad. 


61. Arvan, et treenida suguühtest osavõtvaid lihaseid
a) tasub
b) võib-olla tasub, kui aega on
c) on meie ajal mõttetu.


Küsimustik on hoolikalt läbi töötatud ning peaks andma põhjaliku pildi isiksuse seksuaalsetest vaadetest. Selleks, et saada selget ülevaadet partneri seksuaalsest tüübist, on kasulik teha vastuste võrdlust, viibides partnerist eemal. Seejärel kohtuge ja arutage asjad läbi. Loomulikult võib selline võrdlus anda ka soovimatuid tagajärgi ja teie suhted võivad sattuda ohtu, sellepärast ei ole vaja kõike korraga välja selgitada. Te võite rääkida tunni ja teha siis vaheaja.

Küsimustikust võite teada saada, milliseid sõnu te armastate, kuidas tuleb teineteist hellitada jne. Te ei peagi andma täpseid vastuseid, vaid neile maksimaalselt lähedasi.

Mida sagedamini te küsimustiku poole pöördute, seda parem.

Vastuseid on soovitav anda vähemalt kaks korda aastas, et selgitada välja, kas teie seksuaalsed vaated pole muutunud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.