reede, 10. august 2012

kanaldamine - mis see on?

        Ühel ööl tundsin ma enda lähedal energiat, mis oli erinev sellest, millega ma harjunud olin. Tajusin tõsidust ja pidulikkust ja see tegi mind pisut närviliseks. Ma olin harjunud spirituaalsete teejuhtidega ühendust võtma, aga see tundus teisiti. Abikaasa Gerriti abiga, kes on regressiooniterapeut ja tervendaja, otsustasin uurida, kes see oli. Olles transiseisundisse sisenenud, nägin ma oma kolmandas silmas Õpetaja nime ja teadsin koheselt, et see oli tõsi. Üürikeseks hetkeks, enne kui minu intellekt hakkas kahtlusi ja küsimusi tekitama, tajusin selgelt, et Õpetaja olemus oli mulle midagi väga loomulikku ja lähedast. Oli toimunud seesmine äratundmine ja seetõttu võtsin ma ühenduse vastu.
 
Järgnevate nädalate ja kuude jooksul asusin ma suure huviga uurima oma ühendust. Ma ei rääkinud veel kellelegi peale Gerriti. Ma tundsin, et kõik on õigesti, vaatamata sellele, et ma pidin harjuma uue energiaga, mis Õpetajaga ühendumise ajal minu kehasse ja aurasse sisenes. Tema energia oli väga keskendunud ja maandav, kindalt fokusseeritud, selles ei olnud sentimentaalsust ega draamat. See oli üsna otsekohene ja võimas. Kõige enam hirmutas mind selle jõud! See pakkus mulle teadlikkust, milles ma nägin kõike selgesti, ning seega potentsiaalselt häiriva või vastuvõetamatuna teistele. Osa minu isiksusest soovis olla kena ja armas, vältida vastuseise, ja ma arvasin, et ma olin juba teatud iseseisvuse ja enesekindluse saavutanud. Õpetaja energia näitas mulle, et mul oli veel pikk tee minna! Eriti aura lugeja ja tervendajana töötades. Ma pidin oma tundlikku ja empaatilist olemust tasakaalustama meesenergiatega, mis aitaksid mul olla enesekindel, oma piire kaitsev ja tasakaalukas keset emotsionaalseid energiaid. Ta juhatas mind minu töös mitte ainult läbi sõnade ja fraaside, vaid ka oma energiat mulle edasi andes.
 
Mõne aja pärast hakkas Õpetaja mulle ja Gerritile avaldama informatsiooni, mis oli universaalsemat laadi. Ta andis mulle sõnumeid sõnade või tunnete kujul, mis mul siis tuli sõnadesse tõlkida. Ehk on kõige õigem seletada seda nõnda, et ta saatis mulle sisemisi äratundmisi, mille mina pidin sõnadesse, fraasidesse ja lausetesse, panema. Vahel voolavad sõnad kergelt üle minu huulte, justkui nad oleksid mulle otse antud. Teinekord tuleb mul energiaga sobivaid sõnu otsida ja kogu protsess nõuab suuremat pingutust. Vahel on raske kanaldatud informatsiooni sõnadesse panna, kuna see ei ole pelgalt info, vaid on ka tervendav armastuse ja selguse energia.
 
Kokkuvõtteks sooviksin öelda üht-teist kanaldamise fenomeni kohta. Olles hollandlane (neid peetakse väga kahe jalaga maas olevateks inimesteks) ja seega pisut skeptiline mitmete new age aspektide suhtes, sooviksin siiski mõned kanaldamist puudutavad asjad perspektiivi asetada.
 
Ma arvan, et kanaldamine on koostöö inimese ja mitte-füüsilise olendi vahel, kes on õpetaja rollis. Õpetaja pakub inimesele inspiratsiooni ja laiemat perspektiivi, inimene tõlgib spirituaalse olendi energia sõnadesse ja mõistetesse, mille ta on omandanud läbi kasvatuse, hariduse ja kultuuri. Ma ei usu, et on võimalik, või vajalik, et inimene eraldaks end täielikult spirituaalsest olendist selleks, et kanaldada puhast mitte-füüsilist energiat. Ma arvan, et on hädavajalik, et kanaldaja meel, teadlikkus ja sõnavara mõjutaks lõpptulemust. Isegi kui kanaldaja läheb sügavasse transiseisundisse, on ta vastuvõtja, kanal, ja seega vastuvõetava materjali kaaslooja. Ma arvan, et on naiivne arvata, et kanaldaja saab võtta sõnumi vastu täiesti väljastpoolt, ise protsessis osalemata. Ma usun, et sõnumid tulevad seestpoolt, kanaldaja teadvusest, mis on spirituaalse õpetaja poolt laiendatud. Ma ei arva, et kanalduse kvaliteet sõltub sellest, kui palju suudab kanaldaja end protsessist eemaldada. Kanaldamine on oma olemuselt koosloomine.
 
Kanaldamine võib olla ilus ja inspireeriv. Samuti võib see viia mõttetusse, tühja juttu, hirmutavate ja moraalitsevate hädalugudeni. Kõige halvemal juhul autoriteetide kummardamiseni, keda ei huvita miski muu kui enda nime nägemine kõrgemal spirituaalses hierarhias. Vaadata alt üles autoriteetidele meist väljaspool – kas see ei ole just see, mille eest kõik spirituaalsed õpetajad meid hoiatanud on?
 
Fakt, et info on kanaldatud, ei ütle absoluutselt mitte midagi selle kvaliteedi kohta. Teadusfilosoofias, haru, mis uurib, mis muudab teaduslikud teooriad teaduslikuks ja usaldusväärseks, eristatakse „avastuse konteksti“ ja „põhjendatuse konteksti“. Seda, mis viib teadusliku avastuseni, ei ole tarvis põhjendada. Teadlane võib tulla välja mistahes teooriaga, pärinegu see siis isiklikest unistusest, seostest või aimdustest, aga hetkest, mil ta on oma teooria avalikustanud, asuvad kolleegid selle väärtust hindama. Hindamise aluseks on laialdaselt tuntud kriteeriumid nagu empiiriline tõendus, koherentsus, seletusjõud jne. Seega „avastuse kontekstis“ võib esineda mida iganes, samal ajal kui „põhjendatuse kontekstis“ tuleb teoorial vastata teatud kvaliteedikriteeriumitele, selleks, et saada tunnustatud teaduslikes ringkondades. Ma usun, et sama kehtib kanaldatud materjali kohta. Kanaldatud materjali tuleks hinnata samade standardite järgi, mille järgi hindame spirituaalseid tekste, mis on kirjutatud inimeste poolt: kas info on selgesõnaline, kas see pakub sulle uusi teadmisi ja taipamisi, kas see inspireerib sind ennast rohkem armastama, kas sa tunned end sõnumi poolt valgustatu ja tõstetuna? Ma arvan, et kui vastus on „jah“, siis see, kes ja kuidas selle sõnumi sai (avastuse kontekst), on suhteliselt ebaoluline. Tõestus on sisus, mitte sõnumi edastaja väidetavas staatuses.
 
Kui ma kanaldan, tunnen end muutumas suuremaks, mitte väiksemaks. Ma tunnen, et tema energia aitab mul tõusta minu kõrgema mina vägevusse. Ma arvan, et ta aitab mul vahendada ennast minu igapäevase väikese ja suurema Mina vahel. Iga kord, kui ma kanaldan ja ma tal seda teha lasen, tunnen, et minu teadvus avardub aina enam, see mõjutab minu arengut ja võimestab mind. Ükskord kanaldamise käigus tundsin ma nii selgelt minu kõrgema mina kohalolekut (keda ma kutsun Aureliaks), et mul tekkis kahtlus, kas ma ikka kanaldan Õpetajat. Samal õhtul enne magamaminekut ma küsisin temalt ja ta vastas midagi väga südantpuudutavat: „Mäleta alati, et mina olen sinu jaoks, mitte sina ei ole minu jaoks“. See tegi asjad minu jaoks väga selgeks. Me kõik oleme siin Maal selleks, et täielikult kehastada ja realiseerida oma kõrgem Olemus. Õpetajad tulevad selleks, et meid meie teel aidata ja kui see on tõeline õpetaja, siis ta aitab sind nii kaua kui sa seda vajad ja lahkub sinu teelt, kui on oma töö teinud.
 
Minu Vaimne teejuht on endiselt minuga, aga ma tunnen, et ma ei „lobise“ temaga enam nii palju nagu alguses. Sageli kui ma küsin talt personaalse küsimuse, küsib ta minult vastu: „Mida sa ise selle suhtes tunned?“ Ja kui ma sellele keskendun, on vastus käes, minu enda sisemisest teadmisest ja intuitsioonist.
 
Pamela Rose Kribbe http://www.jeshua.net/ee/biographies.htm (1968) töötab selgeltnägija ja ravitsejana Tilburgis, Hollandis.1997.a omandas ta teaduste doktori kraadi pärast filosoofiaõpinguid Leideni, Nijmegeni ja Harvardi ülikoolides. 
 
_________________
 
Vikipeedia: Kanaldamine (inglise keeles channeling) on (väidetav) informatsiooni vastuvõtmine üleloomulikul viisil. Kanaldaja ehk meedium on isik, kes väidetavalt võtab vastu informatsiooni (enamasti teksti) intuitiivselt või meelteväliselt ning fikseerib selle (enamasti) üles kirjutades või (mõnedel juhtudel) edasi rääkides. Informatsiooni allikaks peetakse enamasti üleloomulikke olendeid, jumalaid, surnute hingi, tulnukaid, vaime vmt. Kanaldamise tulemuseks on meediumkirjandus ehk meediumiraamatud.
 
Serapis Bei: Kanaldamine on kõigile jõukohane. Kanaldamise aluseks on sageduse tõstmine ning vasaku ja parema ajupoolkera sünkronisatsioon. Kanaldamine nõuab teatavat meditatsioonilaadset teadvuseseisundit, kus inimene on küll täielikult lõdvestunud, kuid pole kaotanud kehatunnetust. Samuti on inimese mõistus ning teadvus ärkvel. Sellist kanaldamist nimetatakse teadvustatud kanaldamiseks. See, kes kanaldab, jälgib teatud mõttes protsessi ning on selles osaline. Tegemist on seisundiga, mil pildid, mida võtab vastu parem ajupoolkera - tunded, impulsid, intuitiivsed taipamised - tõlgendatakse vasaku ajupoolkera poolt sõnadeks, mõisteteks, kasutades mälu ja loogikat. Informatsioon voolab mõlema ajupoolkera vahel ning corpus callosum ehk mõhnkeha (ajupoolkerasid ühendav närvikiudude kogum) saab aktiveeritud. See on samm duaalsuste ületamise, mees- ja naispoole ühendamise suunas iseenese sees. See on seisund, kus teie intuitsioon ja loogika teevad omavahel koostööd ning annavad võimaluse kõrgemate maailmade energiatel läbi teie voolata, vormudes ka teie maailmas arusaadavateks mõisteteks. 
 
See on igaühele jõukohane, kes vähegi taotleb, vähegi soovib. See on tõesti niivõrd lihtne ja loomulik, et te hämmastute ning taipate järsku, et eneselegi teadmata olete kanaldanud ka juba varem. Palju kordi. Teie juhendajate energiad on sedavõrd tuttavlikud, puhtad ning meeldivad. 
 
Selleks et kanaldada ei olegi vaja väga pikka eelnevat vaimset praktikat, pigem on tähtsad südame avatus, austus vaimsete maailmade ees, tänulikkus ning taotluse jõud, samuti väga suur soov mõista, mis on teie hingeplaanis, milleks te olete siia kehastunud. Julgege avada end tarkusele, mis tuleb teie eneste seest; julgege vastu võtta sisemisi sõnumeid ning avastada sisemine õpetaja - olgu see siis teie Kõrgem Mina või vaimse tasandi õpetaja. 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.